Retrospectiva anului 2024

Publicat de dev_admin pe

Retrospectiva anului 2024

Anul 2024 a fost marcat de o multitudine de demersuri și realizări, printre acestea numărându-se următoarele:


  1. Educațional

  • 13 poziționări publice cu privire la diverse teme de maxim interes pentru comunitatea studențească

    • Sancționarea vânzării și cumpărării de lucrări și proiecte

    • Cine răspunde de doctoratele plagiate?

    • Propunerile ANOSR privind activitatea centrelor de consiliere pentru studenți

    • Consolidarea drepturilor studenților, un puzzle aproape complet (în cadrul campaniei „Update la drepturi” desfășurate în toamna anului 2023)

    • Ce propuneri ANOSR au fost integrate în Metodologia privind organizarea și funcționarea Centrelor de Consiliere și Orientare în Carieră

    • Ce au obținut studenții prin noul CDOS

    • Principalele propuneri ANOSR care nu au fost integrate în noul CDOS

    • ANOSR condamnă acțiunile de hărțuire și violență psihologică ale prof. univ. dr. Alfred Bulai

    • Toleranță zero pentru hărțuire! ANOSR propune mecanisme clare de combatere și sancționare

    • Poziția împotriva acțiunilor de hărțuire și hărțuire sexuală – „Nu-i lăsa să-ți ia culoarea”

    • Prevenția și combaterea hărțuirii trebuie prioritizate

    • Sesizările anonime, cu un pas mai aproape de realizare (Poziția cu privire la modificarea O.G. nr. 27/2002 privind eligibilitatea sesizărilor anonime)

    • Postare privind lansarea Raportului Național privind respectarea prevederilor CDOS în anul universitar 2023-2024


  • 3 poziționări publice pe teme de interes pentru societatea civilă

    • Votul tinerilor: captiv între birocrație și alegeri comasate

    • „Tu ce îți dorești cu adevărat?” – Mesajul unui student

    • ANOSR susține parcursul euroatlantic al României!


  • 33 seturi de amendamente formulate de ANOSR pentru diverse acte normative:

    • Proiectul de Ordin de ministru pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii în învățământul superior în ciclurile de studii universitare de scurtă durată, de licență, de master și de doctorat

    • Proiectul de Ordin de ministru pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind organizarea și desfășurarea examenelor de absolvire, licență/diplomă și disertație

    • Proiectul Ghidului Solicitantului „Primul student din familie”

    • Proiectul de ordin pentru constituirea și utilizarea fondului pentru finanțarea situațiilor speciale care nu pot fi integrate în formula de finanțare a instituțiilor de învățământ superior de stat, pentru anul 2024

    • Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea Codului-cadru de etică și deontologie universitară

    • Proiectul de ordin pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea și funcționarea centrelor de consiliere și orientare în carieră din instituțiile de învățământ superior

    • Proiectul de Ordin privind adoptarea Codului Drepturilor și Obligațiilor Studentului (formă în urma unor discuții cu Direcția Generală Învățământ Universitar din cadrul Ministerul Educației)

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind utilizarea microcertificărilor

    • Proiectul de ordin pentru aprobarea Metodologiei privind mobilitatea academică a studenților

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Normelor privind accesibilizarea învățământului superior pentru persoanele cu dizabilități și/sau cu cerințe educaționale speciale

    • Metodologia de evaluare externă a calității educației

    • Propuneri în ceea ce privește legislația referitoare la școlarizare românilor de pretutindeni și a cetățenilor străini:

      • Proiectul de H.G. privind condițiile de finanțare a burselor de studii și stagiilor acordate românilor de pretutindeni și cetățenilor străini

      • Metodologia privind acordarea burselor și stagiilor românilor de pretutindeni care studiază în cadrul instituțiilor de învățământ superior de stat din România

      • Metodologia privind admiterea la studii a cetățenilor străini în ciclurile de studii universitare și în învățământul postuniversitar

      • Metodologia privind condițiile de școlarizare a românilor de pretutindeni și a cetățenilor străini în cadrul instituțiilor de învățământ superior de stat

      • Procedura de emitere a scrisorilor de acceptare la studii a românilor de pretutindeni pentru învățământul superior de stat și particular acreditat, pe locuri cu taxă în lei

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Normelor metodologice privind alocarea de fonduri de la bugetul de stat instituțiilor de învățământ superior de stat în vederea organizării și desfășurării activităților extracurriculare

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Cadrului strategic privind internaționalizarea sistemului de învățământ superior

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei Naționale de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare (CNATDCU)

    • Propuneri în ceea ce privește legislația referitoare la etica universitară:

      • Modificarea H.G. nr. 305/2024 ce reglementează Codul-cadru de etică și deontologie universitară

      • Modificarea Legii învățământului superior nr. 199/2023

      • Hotărârea nr. 305/2024 referitoare la aprobarea Codului-cadru de etică și deontologie universitară

      • Modificarea art. 172 al Legii învățământului superior nr. 199/2023

      • Modificarea Hotărârii de Guvern nr. 970/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și funcționarea comisiilor de etică universitară

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Metodologiei de finanțare a învățământului superior dual organizat de instituțiile de învățământ superior de stat din România

    • Proiectul de act normativ referitor la modificarea Anexei din H.G. nr. 811/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acordarea facilităților de transport intern feroviar și cu metroul pentru studenți

    • Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru organizarea și finanțarea Programului Național de Reducere a Abandonului Universitar (PNRAU)

    • Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru operaționalizarea Platformei naționale de raportare unică în învățământul superior (PNRUIS)

    • Proiectul de ordin privind aprobarea Metodologiei de acordare a subvențiilor de cazare și masă destinate studenților, precum și a subvenției de cazare acordată studenților care aleg altă formă de cazare decât căminele instituțiilor de învățământ superior de stat

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea standardelor minime privind organizarea activităților de evaluare continuă și evaluare sumativă a studenților

    • Proiectul de Metodologie privind înființarea și organizarea programelor de studii universitare de licență – Educație timpurie

    • Proiectul de Metodologie privind înființarea și organizarea programelor de studii universitare de licență – Pedagogia învățământului primar

    • Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind organizarea și funcționarea Comisiei Naționale a României pentru UNESCO

    • Proiectul de Ordin privind aprobarea Metodologiei de alocare a fondurilor bugetare pentru finanțarea de bază și finanțarea suplimentară a instituțiilor de învățământ superior de stat din România pentru anul 2025

    • Proiectul de Ordin privind aprobarea Metodologiei de alocare și utilizare a fondului pentru dezvoltarea instituțională

    • Proiectul de Ordin referitor la constituirea și utilizarea fondului pentru finanțarea situațiilor speciale


  • Lansarea Raportului privind respectarea Codului Drepturilor și Obligațiilor Studentului în anul universitar 2023-2024


  • 4 participări la întrunirile Consiliului Național al Rectorilor

    • 23-25 mai 2024, Timișoara

    • 25-27 iulie 2024, Cluj-Napoca

    • 12-15 septembrie 2024, Chișinău

    • 17-19 octombrie 2024, Timișoara


  • 6 dezbateri, ședințe de lucru și consultări cu Ministerul Educației

    • 2 ședințe de lucru cu reprezentanții Direcției Generale de Învățământ Universitar din cadrul ME privind noul Cod al Drepturilor și Obligațiilor Studentului

    • 1 dezbatere privind forma pusă în transparență publică a noului Cod al Drepturilor și Obligațiilor Studentului

    • 1 dezbatere publică a proiectului de OM privind aprobarea Metodologiei-cadru pentru organizarea și funcționarea Centrelor de Consiliere și Orientare în Carieră

    • 2 dezbateri cu ME și Direcția Generală de Învățământ Universitar din cadrul ME cu privire la combaterea hărțuirii sexuale în mediul universitar


  • 27 ședințe ale Comisiei de Dialog Social a Ministerului Educației


  • Lansarea a 3 analize privind starea învățământului superior:

    • Analiza ANOSR privind internaționalizarea învățământului superior din perspectiva mobilităților studențești

    • Analiza ANOSR privind politicile de mediu și sustenabilitate de la nivelul instituțiilor de învățământ superior din România

    • Analiza ANOSR privind echitatea facilităților de cazare oferite studenților din instituțiile de învățământ superior din România


  • Elaborarea și publicarea unui Ghid de bune practici privind activitatea de watchdog la nivel local a organizațiilor studențești


  • Participarea la 6 evenimente în domeniul educațional

    • Conferința Cercetătorilor Bologna

    • Evenimentul de lansare a studiului Eurograduate

    • Evenimentul de lansare a programului Primul Student în Familie

    • Conferința Ministerială de la Tirana, Albania, în delegația României

    • Business-Academia Council, eveniment organizat de Camera de Comerț Americană

    • Participarea la conferința de lansare a proiectelor coordonate de UEFISCDI prin intermediul Programului Educație și Ocupare (PEO)


  • Prezența în grupurile de lucru Ro European Universities


  • Activitatea Comisiei Consultative a Studenților Doctoranzi 

    • 5 ședințe

    • implicarea în elaborarea propunerilor pentru actele normative publicate în transparență decizională

    • desfășurarea procesului de recrutare


  • 3 campanii privind prioritățile studenților în context electoral

    • Campania „Perspectiva (de pe) 9”

      • 6 postări

        • Lansarea campaniei „Perspectiva (de pe) 9”

        • Prioritățile studenților și tinerilor pentru candidații la alegerile locale

        • Monitorizarea procesului electoral – Observatorii independenți

        • Prioritățile studenților și tinerilor pentru candidații la alegerile europarlamentare

        • Întâlnire cu candidații la alegerile europarlamentare

        • Asumările candidaților pentru alegerile europarlamentare în contextul dezbaterii organizate de ANOSR

      • 1 dezbatere națională cu candidați la europarlamentare

      • 4 dezbateri locale (Cluj-Napoca, Timișoara, Baia Mare, Suceava)

      • 21 de organizații implicate

    • Campania „Noi știm ce vrem, dar cine își asumă?” – reprezentând prioritățile elevilor, studenților și tinerilor cu privire la domeniul de educație și sectorul de tineret

      • Realizarea documentului cu propuneri ale elevilor, studenților și tinerilor

      • Redactarea unei scrisori de angajament pe care candidații să semneze în vederea asumării propunerilor înaintate

      • Transmiterea unor adrese către partidele politice și candidații independenți pentru a-i invita la discuții în baza propunerilor înaintate

      • 6 întâlniri cu partide care au candidat la alegerile parlamentare

      • 9 postări

        • Lansarea campaniei

        • Cele 14 priorități ale elevilor, studenților și tinerilor

        • Lansarea tuturor propunerilor elevilor, studenților și tinerilor

        • Prezentarea primelor 5 priorități (3 postări)

        • Lansarea invitațiilor la dezbatere către candidații la alegerile prezidențiale

        • Lansarea invitațiilor către partidele politice

        • Criticarea candidaților la prezidențiale pentru absența la dezbaterea din cadrul campaniei

    • Campania „Tu ce îți dorești cu adevărat?”

      • Manifestația „Studenți, uniți pentru viitor!” în Cluj-Napoca

      • 4 postări

        • Lansarea campaniei (mesajul unui student)

        • ANOSR susține parcursul euroatlantic al României

        • Studenți, uniți pentru viitor! – anunțarea manifestației

        • Noi știm ce vrem. Le vom reaminti și următorilor candidați! – încheierea campaniei și reluarea campaniei privind prioritățile studenților în raport cu viitorii decidenți


  • Campania „Universități verzi, competitive și incluzive”

    • 3 întâlniri cu stakeholderi în vederea prezentării recomandărilor elaborate în cele 3 analize:

      • 1 întâlnire cu ARACIS

      • 1 întâlnire cu Ministerul Educației

      • 1 întâlnire cu Consiliul Național al Rectorilor

    • 9 postări:

      • Lansarea campaniei și a petiției „Universități verzi, competitive și incluzive”

      • Postare privind ședința de lucru cu alianța V4+ despre internaționalizare

      • Postare privind ședință de lucru cu alianța SEI despre dezvoltare sustenabilă și politici de mediu

      • Poziție privind întâlnirea cu ARACIS

      • Poziție privind întâlnirea cu Ministerul Educației

      • Poziție privind întâlnirea cu CNR

      • Lansarea analizei privind  politicile de mediu și sustenabilitate de la nivelul instituțiilor de învățământ superior din România

      • Lansarea analizei privind internaționalizarea învățământului superior din perspectiva mobilităților studențești

      • Lansarea analizei privind echitatea facilităților de cazare oferite studenților din instituțiile de învățământ superior din România


  • 15 delegați în structuri relevante pentru învățământul superior, la nivel național și internațional:

    • Consiliul Economic și Social

    • Comisia pentru educaţie, tineret, sport, cercetare, formare profesională şi cultură (C5) a Consiliului Economic și Social

    • Consiliul ARACIS

    • 7 dintre comisiile permanente de specialitate ARACIS

    • Consiliul Național al Calificărilor (CNC)

    • Grupul de lucru BFUG privind dimensiunea socială a educației (până în septembrie)

    • Consiliul de Etică și Management Universitar (CEMU)

    • Comisia Națională de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare (CNATDCU)

    • Comisia Națională pentru Finanțarea Învățământului Superior (CNFIS) – membru observator

    • Comisia de specialitate 3 „Problematica studenților” din cadrul CNFIS


  1. Tineret

  • 5 seturi de amendamente formulate de ANOSR pentru diverse acte normative:

    • Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Național Consultativ pentru Tineret

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Metodologiei pentru selecția membrilor Consiliului Național Consultativ pentru Tineret

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Metodologiei referitoare la organizarea Concursului național de proiecte de tineret și studenți

    • Proiectul de Ordin privind aprobarea Metodologiei pentru organizarea de proiecte de tineret proprii

    • Proiectul de Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea taberelor studențești


  • 11 dezbateri, ședințe de lucru și consultări cu stakeholderi din domeniul de tineret:

    • Ședința MFTEȘ cu Casele de cultură ale studenților și federațiile studențești, pe tema taberelor studențești

    • Ședința organizată online de MFTEȘ în vederea clarificării unor aspecte legate de taberele studențești

    • Dezbaterea publică organizată de MAI pe OUG propusă pentru crearea cadrului de comasare a alegerilor

    • Ședința de consultări la Casa de Cultură a Studenților București în vederea selecției locațiilor pentru taberele de iarnă studențești

    • Ședința de Consiliu de administrație la Casa de Cultură a Studenților din București în vederea stabilirii calendarului de proiecte

    • Ședință cu MFTEȘ și casele de cultură ale studenților, Cluj-Napoca

    • Întâlnire de lucru la MFTEȘ privind înființarea și regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Național Consultativ pentru Tineret

    • Întâlnirea de lucru organizată de MFTEȘ la Costinești

    • Consultarea organizată de MFTEȘ cu privire la proiectele de metodologii de tabere și CNPTS

    • Dezbaterea organizată de MFTEȘ cu privire la proiectele de metodologii de tabere și CNPTS

    • Dezbaterea organizată de către MFTEȘ cu privire la proiectul pentru metodologia privind Consiliul Național Consultativ pentru Tineret


  • 2 campanii de informare:

    • Campania „Studenți pentru Alfabetizare Mediatică (SpAM)”

      • 1 bootcamp pentru formarea a 50 de ambasadori ai alfabetizării mediatice în rândul tinerilor

      • 5 postări:

        • Lansarea campaniei de informare

        • Ce este alfabetizarea mediatică? 

        • Dicționar de termeni întâlniți în media

        • Tehnici de dezinformare

        • Încheierea campaniei

    • Campania „Viitorul prin ochii tinerilor”

      • 39 de postări în cadrul proiectului VOT:

        • Reel 1 pentru VOT – Ce este proiectul VOT

        • Postare despre ce este proiectul VOT

        • Postare VOT despre programul ambasadorilor

        • Postare VOT despre alegerile europarlamentare

        • Reel 2 pentru VOT – Despre alegerile europarlamentare

        • Postare VOT despre ce face UE pentru tineri

        • Postare VOT despre rolul României în UE

        • Postare VOT despre Simone Veil

        • Postare VOT despre cele 6 priorități ale Comisiei Europene

        • Postare VOT despre alegerile locale

        • Reel 3 pentru VOT – Despre observatori independenți

        • Postare VOT despre administrația locală

        • Reel 4 pentru VOT – Despre alegerile locale

        • Postare VOT despre atribuțiile funcțiilor de la alegerile locale

        • Postare VOT pentru mobilizarea de mers la vot

        • Reel 5 pentru VOT – Despre locurile în care poți vota

        • Postare VOT pentru giveaway

        • Postare VOT pentru reminder de mers la vot

        • Reel 6 pentru VOT – Despre ce se întâmplă după vot

        • Postare VOT despre mobilizarea studenților în legătură cu mersul la vot pe centre universitare

        • Postare VOT despre ce urmează după alegerile europarlamentare

        • Postare VOT despre ce urmează după alegerile locale

        • Postare VOT despre modificarea calendarului electoral

        • Postare VOT despre alegerile parlamentare și prezidențiale

        • Postare VOT – Oamenii din spatele VOT

        • Postare VOT – Totul despre viza de flotant

        • Postare VOT – Scrutinul din Republica Moldova 

        • Postare VOT – România este o republică semi-prezidențială

        • Postare VOT – Comisiile parlamentare

        • Postare VOT – Ce pot face parlamentarii?

        • Postare VOT – Fii observator independent la vot!

        • Postare VOT – Am ajuns la jumătatea zilei electorale

        • Reel 7 pentru VOT – Tu știi ce votăm/ce am votat azi?

        • Reel 8 pentru VOT – Tu știi ce votăm duminică?

        • Postare VOT – Despre guvern și prim-ministru – De ce contează?

        • Postare VOT – Studenții de azi, liderii de mâine!

        • Postare VOT – Azi, din nou, îți arătăm că votul tău e valoros!

        • Postare VOT – 6 ore până la închiderea urnelor

        • Postare VOT – O luăm de la 0


  • Participarea la demersurile organizate în cadrul Grupului Național de Lucru pentru Dialogul UE cu Tinerii:

    • Observații pe propunerea de ROF a GNL DUET

    • 5 ședințe

    • Transmiterea unui set de propuneri de activități pentru consultarea tinerilor în cadrul proiectului GNL DUET

    • Desfășurarea consultării tinerilor


  • Participarea la 4 evenimente din domeniul de tineret:

    • Adunarea Generală a Consiliului Tineretului din România

    • Lansarea studiului de tineret al Consiliului Economic și Social

    • Summitul Tinerilor

    • Gala Tineretului din România


  • Participarea la procesul de selecție a studenților reprezentanți în Consiliul de administrație al Caselor de Cultură a Studenților din:

    • Brașov

    • Pitești

    • Iași

    • Târgu Mureș


  • 4 delegați în structuri din domeniul tineretului:

    • Grupul Național de Lucru pentru Dialogul UE cu Tinerii – 2 membri

    • Consiliul Național Consultativ de Tineret și președinția Comisiei pentru educație a CNCT – 2 membri


  • Desfășurarea unui program de sprijin pentru organizațiile care doresc să își înființeze departamente de tineret


  • Comunicat de presă comun FNT-FITT-UVT-ANOSR cu privire la introducerea unor programe de studii în domeniul lucrului cu tinerii


  1. Relații interne și dezvoltare organizațională

  • 12 noi organizații membre

    • ASUNT – Asociația Studenților Universității „Nicolae Titulescu”

    • CTI – Consiliul Tinerilor Instituționalizați

    • LSFI – Liga Studenților de la Filosofie Iași

    • ASD – UC – Asociația Studenților în Drept din Universitatea din Craiova 

    • Asociația Studențească „HISTORIPOL”

    • ASCG – Asociația Studenților Cercetători în Geoștiințe

    • ASDS – Asociația Studenților la Drept Sibiu

    • OSC Cluj – Organizația Studenților Chimiști (OSC)

    • OSMD –  Organizației Studențești de Medicină Dentară din Târgu Mureș

    • SSMH – Societatea Studenților Mediciniști Hermannstadt

    • UBBASEUB – Asociația Studenților Extensiei Universitare Bistrița din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”

    • YDS – Youth DiVision Sibiu


  • 36 sesiuni de formare pentru organizațiile membre


  • 7 materiale de sprijin pentru organizațiile membre


  • 21 vizite în teritoriu pentru sprijinirea și dezvoltarea organizațiilor membre


  • 24 sesiuni online de mentorat cu organizațiile membre


  • Prezentarea federației pentru peste 3000 de persoane


  • Organizarea a două Vision Camps cu reprezentanții organizațiilor membre pentru discutarea obiectivelor și activităților viitoare ale ANOSR


  • Organizarea a 4 teambuildinguri regionale cu membrii conducerilor organizațiilor membre ANOSR


  • Sprijin pentru înființarea sau reînființarea unor organizații studențești


  • Sprijin acordat organizațiilor studențești pentru depunerea bilanțului contabil, înregistrarea conducerii organizației la judecătorie, modificarea documentelor interne etc.


  • Sprijin oferit organizațiilor în adoptarea regulamentelor/metodologiilor de la nivel instituțional în urma modificării legislației secundare:

    • Codul drepturilor și obligațiilor studentului

    • Codul de etică și deontologie universitară

    • Metodologia de funcționare a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră


  • Sprijin pentru organizațiile membre privind organizarea alegerilor studenților reprezentanți prin material de sprijin și sesiune explicativă


  1. Relații internaționale

  • Participarea la două European Students’ Convention

    • Martie – Köln, Germania

    • Septembrie – Varșovia, Polonia


  • Participarea la trei Board Meetings ale European Students’ Union (ESU)

    • Mai – Geneva, Elveția

    • Septembrie – online

    • Noiembrie – Oslo, Norvegia


  • Participarea la evenimentul Students emPower Education, în Bruxelles, Belgia, eveniment organizat pentru a aduce studenții europeni într-un context de dialog cu candidații alegerile europarlamentare


  • 12 delegați în structuri la nivel internațional:

    • Președinția ESU 

    • Biroul executiv ESU

    • Grupuri de lucru ESU:

      • Carta Europeană a Drepturilor Studenților

      • Alegeri europarlamentare

      • Alianțe de universități europene

      • AI & digitalizaref

      • Studenți doctoranzi

      • Direcțiile și prioritățile strategice ale ESU

    • Vicepreședintele relații internaționale al Alianței Visegrad 4+ este delegat ANOSR


  • 11 ședințe fizice/online cu alianța Visegrad 4+ (alianță formată din federațiile de studenți reprezentative la nivel național din România, Republica Moldova, Ungaria, Polonia, Slovacia, Cehia, Belarus, Georgia)

    • Ianuarie – Timișoara, România

    • Martie – Köln, Germania

    • Aprilie – online

    • Mai – online 

    • Mai – Geneva, Elveția

    • Iulie – Budapesta, Ungaria

    • Septembrie – online

    • Septembrie – Varșovia, Polonia

    • Octombrie – Pécs, Ungaria

    • Noiembrie – Oslo, Norvegia

    • Decembrie – online


  • 5 ședințe fizice/online cu alianța Southeast Initiative (alianță formată din federațiile de studenți reprezentative la nivel național din România, Bulgaria, Serbia, Croația, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, Slovenia)

    • Ianuarie – Timișoara, România

    • Aprilie – online

    • Mai – Geneva, Elveția

    • Noiembrie – Belgrad, Serbia

    • Noiembrie – Oslo, Norvegia


  • Participarea la Adunarea Generală a European Council of Doctoral Candidates and Junior Researchers (EURODOC)


  • Participarea la European Quality Assurance Forum (EQAF), în Twente, Țările de Jos


  • Organizarea evenimentului Conference of the student bodies of the alliances în Timișoara, cu susținere din partea Universității de Vest din Timișoara


  • Redactarea unei poziții publice comune cu European Students’ Union – Defending democracy and Romania’s European path against extremism


  • Redactarea a peste 50 de amendamente la documentele de policy ale European Students’ Union:

    • Statement on Refugee Students

    • Student Rights Charter

    • Human Rights Strategy

    • Strategic Political Priorities

    • Fundamental Values and Solidarity Policy Paper

    • Statement on Sustainability of Higher Education


  1. Relații publice

  • 13,7 K urmăritori pe Instagram

    • Creștere cu aproximativ 3 K urmăritori

    • Creșterea interacțiunii publicului cu conținutul postat cu peste 100%

    • Creșterea impactului cu peste 500%

    • Peste 4 milioane de vizualizări

  • 57 K urmăritori pe Facebook

    • Creșterea impactului cu peste 100%

    • Peste 500 K vizualizări

  • 21 comunicate de presă transmise și preluate



  1. Proiecte

  • 17 proiecte

  • Peste 1800 de beneficiari


  • Organizarea Forumului Organizațiilor Studențești din România (FOSR), la Suceava (7-18 august, peste 580 de participanți)


  • Organizarea a 3 Adunări Generale în Timișoara, Suceava și Cluj-Napoca


  • Organizarea Summer Camp în Vama Veche, cu peste 80 de participanți


  • Organizarea a 4 ediții regionale Student Dojo

    • Regiunea București – 24-27 octombrie, peste 25 de participanți

    • Regiunea Cluj – 17-20 octombrie, peste 40 de participanți

    • Regiunea Iași-Suceava – 17-20 octombrie, peste 25 de participanți

    • Regiunea Timișoara – 24-27 octombrie, 15 participanți


  • Organizarea a 6 proiecte în cadrul programului „We are Next”

    • Next EDU – Baia Mare, 29 februarie – 3 martie, peste 95 de participanți

    • Next PR – Cluj-Napoca, 28 – 31 martie, peste 115 participanți

    • Next JR & Leader – Covasna, 25 – 28 aprilie, peste 85 de participanți

    • Next PM & UVE – Alba-Iulia, 10-13 octombrie, peste 140 de participanți

    • Next HR – Galați, 7-10 noiembrie, peste 100 de participanți

    • Next FR – Iași, 14-17 noiembrie, peste 80 beneficiari 


  • Organizarea Youth Camp în București, cu peste 50 de participanți


ro_RO
Sari la conținut